مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-14پزشكي

یک فوتی جدید ناشی از کرونا در بوشهر ثبت شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر امروز 333 نفر است و در 24 ساعت گذشته 72 بیمار جدید در بخش های کرونایی بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 40 نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: 39 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی 12 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، یک خانم با 59 سال سن با سابقه بیماری فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری بیان کرد: در شبانه روز گذشته 67 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 47 نفر از آن ها مثبت قطعی بوده ‎اند همچنین تا کنون 1100 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر تصریح کرد: تعداد موارد مبتلا رو به کاهش بوده و همچنین امروز تعداد موارد فوتی پس از چندین روز به یک نفر کاهش یافته که در روز های آینده با کم شدن موارد بستری، موارد فوتی هم کاهش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی جدید ناشی از کرونا در بوشهر ثبت شد

یک فوتی جدید ناشی از کرونا در بوشهر ثبت شد