مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-14سياسي

چرا وی اودی ها در کشور رها شده اند؟/ مقبولیت «خروج» و «آقازاده»


فرشاد مهدی پور کارشناس فضای مجازی طی یک نشست به نکات مثبت و منفی و آسیب های فرهنگی وی اودی ها در کشور پرداخت که به زعم او در حال حاضر رها شده اند.

- ، سیصد و نهمین نشست تخصصی کارشناسی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و اندیشکده فضای مجازی مرکز ژرفا با حضور فرشاد مهدی پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

مهدی پور در ابتدا درباره جایگاه VODها در نظام تولید محتوای امروز فرهنگ ایران بیان کرد: پیشینه این سرویس ها را باید در رادیو و تلویزیون جستجو کنیم، برنامه های زیادی در تلویزیون و رادیو با این عنوان تولید می شد که موسیقی، فیلم یا مجموعه های درخواستی مخاطبان را پخش می کنیم.

مدتی بعد تلویزیون های کابلی به وجود آمدند که برای مخاطبان خود محتوای اختصاصی تولید و پخش می کردند، دنبال کنندگان این تلویزیون ها با پرداخت حق اشتراک به محتوای اختصاصی آن ها دسترسی پیدا می کردند.

ایرانیان تجربه تلویزیون های کابلی را ندارند اما حدود 10 سال پیش بود که سرویسی تحت عنوان IPTV در ایران راه اندازی شد که برنامه های تولیدی در بستر اینترنت قرار می گرفت.

مخاطب می تواند محتوای موردپسند خود را دنبال کند و هر آنچه باب میلش نیست را کنار بگذارد وی ادامه داد: تولید و پخش اختصاصی محتوا ویژگی های منحصر به فردی دارد از جمله؛ دسترسی بدون محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وی اودی ها در کشور رها شده اند؟/ مقبولیت «خروج» و «آقازاده»

چرا وی اودی ها در کشور رها شده اند؟/ مقبولیت «خروج» و «آقازاده»