مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-14سياسي

23 داوطلب شورای شهرهای اهواز و الهایی در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند


فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز گفت: 23 داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهرهای اهواز و الهایی که در هیات اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت استان خوزستان اظهار کرد:از مجموع 111 داوطلب رد صلاحیت شده شورای شهر اهواز و الهایی در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان، 83 داوطلب رد صلاحیت شده شکایت خود را به هیات نظارت استان تسلیم کرده بودند و 28 داوطلب نسبت به ارائه شکایت به هیات نظارت استان اقدامی انجام ندادند.

  وی ادامه داد:از این تعداد پس از بررسی توسط هیات نظارت استان 23 داوطلب شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی تایید و 60 داوطلب رد صلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان اهواز گفت:از تعداد داوطلبان تایید شده در هیات نظارت استان خوزستان 22 داوطلب شورای شهر اهواز و یک داوطلب شورای شهر الهایی است.

عالمی نیسی افزود:از تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده اهواز و الهایی در هیات نظارت استان خوزستان 54 داوطلب شورای شهر اهواز و 6 داوطلب شورای شهر الهایی است.

وی در پایان افزود:داوطلبان رد صلاحیت شده شورای شهر اهواز، در صورت داشتن اعتراض می توانند از 25 تا 28 اردیبهشت( به مدت چهار روز) مراتب اعتراض خود را به هیات مرکزی نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 داوطلب شورای شهرهای اهواز و الهایی در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند

23 داوطلب شورای شهرهای اهواز و الهایی در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند