مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-14اجتماعي

کودکان توانایی پذیرش آموزش تفکر خلاق و فلسفی اندیشیدن را دارند


نظام آموزشی متمرکز و شرایط حاکم بر آن باعث شده که خانواده های ایرانی، آموزش و پرورش با کیفیت را در مراکزی خارج از مدرسه جستجو کنند و عده ای نیز با تشدید این علاقه، - ایسنا/اصفهان نظام آموزشی متمرکز و شرایط حاکم بر آن باعث شده که خانواده های ایرانی، آموزش و پرورش با کیفیت را در مراکزی خارج از مدرسه جستجو کنند و عده ای نیز با تشدید این علاقه، به منافع اقتصادی برسند.

علاوه بر کلاس های کنکور و کلاس های تقویتی، کارگاه های تفکر خلاق و آموزش فلسفه برای کودکان به تازگی سر بر آورده و عده ای غیرمتخصص در زیر سایه آن نشسته اند و اینگونه آموزش ها را با ناکارآمدی روبرو می کنند.

عاطفه شاطری کاشی، یک فرهنگی دانش آموخته فلسفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مهم تر از محتوای هر آموزش، شیوه آموزشی است که ارائه می شود و باید ضمن ایجاد علاقه و انگیزه در فراگیر موجب تغییر در رفتار او شود.

وی با بیان اینکه آموزش فلسفه به کودکان باید در عمل و فعالیت جمعی اتفاق بیفتد تا بتواند تاثیرگذار باشد که این شیوه حتی در مدرسه نیز به طور کامل اتفاق نمی افتد، افزود: بچه ها در دوره آمادگی و پیش دبستانی، توانایی پذیرش آموزش تفکر خلاق و فلسفی اندیشیدن را دارند، اما باید مربی و معلم بستر خاص آن را آماده کنند تا کودک به راه اشتباه نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان توانایی پذیرش آموزش تفکر خلاق و فلسفی اندیشیدن را دارند

کودکان توانایی پذیرش آموزش تفکر خلاق و فلسفی اندیشیدن را دارند