مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-14سياسي

«کوچه های آسمانی» قم الگویی برای کشور


اجرای طرح جدید «کوچه های آسمانی» در قم می تواند ضمن ایجاد هم افزایی همه دستگاه های استانی در امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگویی برای همه مناطق کشور در این موضوع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پی ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان تقدیر از اجرای طرح ارزشمند کوچه های آسمانی توسط مدیریت شهری قم ، خبرگزاری فارس بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

در همین چند روز اخیر بود که آیین رونمایی از طرح جدید تابلو کوچه های مُزیّن به نام شهدا با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برخی مسؤولان استانی و ملی در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدا علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد تا تابلو کوچه های شهدا علاوه بر مزیّن شدن به عکس شهید، اطلاعات دیگری مانند محل شهادت، تاریخ شهادت، سن شهید و عضویت وی را نیز بر خود ببیند.

همچنین تابلوها در این طرح جدید به کد QR نیز مجهز شده اند تا هر یک از شهروندان و هموطنان بتوانند با استفاده از این کد و تلفن همراه خود، به اطلاعات بیشتری از هر شهید مانند زندگینامه، وصیت نامه، خاطرات و تعداد بیشتری از عکس های ثبت شده از وی نیز دسترسی داشته باشند.

  مدیریت شهری قم، پیشتاز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت البته باید اذعان داشت که مدیریت شهری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تنها به این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوچه های آسمانی» قم الگویی برای کشور

«کوچه های آسمانی» قم الگویی برای کشور