مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-14اقتصادي

شکایت کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وزارت نفت


کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پس از چندین ماه اعتراض در خصوص عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اکنون از طریق اداره کار از وزارت نفت شکایت و پیگیر مسدود کردن حساب های وزارت نفت می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پس از چندین ماه اعتراض و تجمع و پیگیری از طریق مراجع قضایی و رای صادره ماده 50 قانون کار، اکنون از طریق اداره کار درصدد مسدود کردن حساب های نفت تا واریزی حقوق معوقه خود می باشند.

امید مسرت نماینده قانونی کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی حکم و ابلاغ آن به وزارت نفت، استاندار خوزستان و رییس اداره کار شهرستان بندرماهشهر، تمام 314 نیروی مدت موقت سازمان را با مستندات ارائه شده جز مجموعه وزارت کار عنوان کرد و به این ترتیب قانون طرح طبقه بندی مشاغل باید برای ما اجرا شود.

وی در ادامه گفت: پس از شکایت های متعدد و پیگیری های مستمر، وزارت کار طبق قانون ماده 48 و 49، وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه را ملزم به اجرای طرح در آینده کرد.

این در حالی است که با گذشت مدتی مشخص، کارفرما هیچگونه اقدامی انجام نداد و وزارت کار از طریق ماده 50 قانون کار، وزارت نفت را ملزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وزارت نفت

شکایت کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وزارت نفت