مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-14اقتصادي

93 هزار مدرس دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی شدند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تمام مدرسین دانشگاه ارزیابی شدند و از 93 هزار کد مدرسی که دانشگاه در سال 95 داشت، 25 هزار نفر آنها شرایط تداوم کار با دانشگاه را داشتند.

- ، محمدحسین امید خاطرنشان کرد: در تدوین اساسنامه مراکز دانشگاه علمی کاربردی با چالش مواجه شدیم چرا که بسیاری از این مراکز نمی خواستند زیر بار اساسنامه بروند و در یک سال اول اجرای این برنامه همه مراکز مقاومت کردند.

اما در حال حاضر همه مراکز علمی کاربردی که شرایط اساسنامه را داشتند و ما موافق بودیم صاحب اساسنامه شدند و ممکن است در مجموع کمتر از پنج درصد مراکز ما بنا به دلایلی این اساسنامه را ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف مدرسین این دانشگاه از دیگر برنامه های ما بود که بر اساس آن مدرسین این دانشگاه باید شرایط یک استاد دانشگاه را داشته باشند.

اگرچه لازم نیست حتماً مدرک تحصیلی آنها دکتری باشد چرا که برخی از مدرسین ما آموزشی و برخی نیز تجربی هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه ما در سال 95 کدهای مدرسی داشتیم که حتی پنج درصد آنها نیز ارزیابی نشده بودند، تاکید کرد: طی اعلام فراخوانی همه مدرسین ملزم به شرکت در آن شدند و مورد ارزیابی علمی قرار گرفتند که در نهایت از 93 هزار کد مدرسی که ما در سال 95 داشتیم 25 هزار نفر از آنها شرایط تداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 هزار مدرس دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی شدند

93 هزار مدرس دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی شدند