مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-14بين الملل

اردوغان: تلاش می کنیم جامعه بین الملل به اسراییل درس لازم را بدهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز جمعه اعلام کرد که تلاش می کند تا جامعه جهانی را متقاعد کند به اسراییل به دلیل حملات علیه فلسطینیان و نادیده گرفتن حقوق انسانی و بی عدالتی، - رییس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که به دلیل حملات علیه فلسطینیان و بی عدالتی، تلاش می کند تا جامعه جهانی را متقاعد کند به رژیم صهیونیستی درس لازم را بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز جمعه اعلام کرد که تلاش می کند تا جامعه جهانی را متقاعد کند به اسراییل به دلیل حملات علیه فلسطینیان و نادیده گرفتن حقوق انسانی و بی عدالتی، درس لازم را بدهد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رییس جمهور ترکیه در ادامه اضافه کرد که اطمینان دارد مردم نیجریه هم همبستگی خود با فلسطینی ها در مساله غزه و حملات رژیم صهیونیستی را اعلام خواهند کرد.

رجب طیب اردوغان این سخنان را در تماس تلفنی با محمدو بوهاری رییس جمهور نیجریه مطرح کرد.

گفتنی است، از روز دوشنبه تاکنون درگیریهای خونینی میان نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در اراضی اشغالی و نوار غزه در جریان است که در جریان آن، 109 فلسطینی از جمله 28 زن و کودک در تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: تلاش می کنیم جامعه بین الملل به اسراییل درس لازم را بدهد

اردوغان: تلاش می کنیم جامعه بین الملل به اسراییل درس لازم را بدهد