مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-14پزشكي

عملیات در قلب کرونا/ خط مقدمی که به آن واکسن نرسید


برنامه واکسیناسیون علیه کرونا در کشور آغاز شده ولی بسیاری از نیروهای خدمات شهری مانند آتش نشانان تهران علیرغم فعالیت در قلب کرونا واکسنی دریافت نکرده اند.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری:کرونا همچنان در کشور در حال جولان است و هر چند شیب آمار مبتلایان و متوفیان ناشی از ویروس منحوس کووید 19 نسبت به چند هفته اخیر کاهش یافته ولی بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت فقط در 24 ساعته گذشته 14 هزار و 246 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی که دو هزار و 175 نفر از آنها بستری شدند.

همچنین 297 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 76 هزار و 231 نفر رسید.

همچنین تا کنون یک میلیون و 670 هزار و 118 نفر دُز اول واکسن کرونا و 330 هزار و 805 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و و 923 دُز رسید.

به غیر از کادر بهداشت و درمان واکسیناسیون گروه های پرخطر مانند افراد دارای بیماری های خاص و سالمندان هم آغاز شده و تطهیر کنندگان اموات و پاکبانان هم در شهرهای مختلف واکسیناسیون آنها انجام شده و در برخی از شهرها حتی پایان یافته است.

  هرچند مطالبات گروه ها و اصناف مختلف برای واکسیناسیون افراد زیر مجموعه خود زیاد است ولی برخی افراد مانند نیروهای خدمات شهری و  رانندگان تاکسی و اتوبوس علیرغم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات در قلب کرونا/ خط مقدمی که به آن واکسن نرسید

عملیات در قلب کرونا/ خط مقدمی که به آن واکسن نرسید