مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-14بين الملل

ابراز تمایل گوترش برای گسترش همکاری سازمان ملل و روسیه


دبیرکل سازمان ملل پس از گفتگوی ویدئویی با پوتین نسبت به گسترش همکاری های این سازمان بین المللی با روسیه ابراز تمایل کرد.

- دبیرکل سازمان ملل پس از گفتگوی ویدئویی با پوتین نسبت به گسترش همکاری های این سازمان بین المللی با روسیه ابراز تمایل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، در بیانیه سازمان ملل آمده است: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بابت مهمان نوازی دولت مسکو و مردم روسیه و همچنین تکرار تعهد روسیه در حمایت از سازمان ملل قدردانی کرد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: دبیرکل سازمان ملل پس از گفتگوی ویدئویی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه نسبت به تعمیق روابط با فدراسیون روسیه در سه ستون فعالیت این سازمان شامل امنیت، صلح و توسعه پایدار از جمله تغییرات آب و هوایی و تنوع زیستی و همچنین حقوق بشر ابراز تمایل کرد.

بر اساس این بیانیه، در گفتکوی بین دو طرف، دبیرکل سازمان ملل همچنین از دعوت سفر به مسکو قدردانی کرد.

همچنین گوترش درباره مسائل چندجانبه گرایی، وحدت و همکاری در چارچوب مبارزه با چالش های مرتبط با کرونا و تغییرات جوی با پوتین گفتگو کرد و پوتین نیز رویکردهایی را برای حل درگیری ها از طریق گفتگوی سیاسی، احترام و درک متقابل ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل گوترش برای گسترش همکاری سازمان ملل و روسیه

ابراز تمایل گوترش برای گسترش همکاری سازمان ملل و روسیه