مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-14پزشكي

خطر نگهداری اسپری های الکل در خودرو در فصل گرما


با گذشت بیش از یکسال از شروع ویروس کرونا در دومین بهاری به سر می بریم که با این بیماری دست و پنجه نرم میکنیم.

از همان ابتدا یکی از اولین راهکار برای مقابله با این بیماری، - با گذشت بیش از یکسال از شروع ویروس کرونا در دومین بهاری به سر می بریم که با این بیماری دست و پنجه نرم میکنیم.

از همان ابتدا یکی از اولین راهکار برای مقابله با این بیماری، ضدعفونی با الکل مطرح شد، که همین توصیه بطری های الکل را به یکی از لوازم همراه و ضروری تبدیل کرد اما با گرم شدن دوباره هوا، بار دیگر خطر وقوع حادثه در پی نگهداری بطری های الکل و ضدعفونی کننده ها در خودرو وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افزایش دمای داخل خودرو، گرم تر شدن هوا خطر نگهداری این مواد در خودروها نیز افزایش پیدا می کند.

البته مواد ضدعفونی کننده و الکلی خود به خود دچار حریق نمی شوند اما با به وجود آمدن شرایط خاصی، مثل تابش نور و افزایش دمای داخل خودرو می توانند دچار آتش سوزی شوند.

به همین دلیل افراد باید از نگهداری اسپری های ضدعفونی کننده، بطری ها و ظروف حاوی الکل که در خودرو خودداری کرد چرا که ممکن است منفجر یا دچار آتش سوزی شوند.

بر اساس هشدارهایی که در این باره از سوی سازمان هایی از جمله آتش نشانی تهران ارایه شده است، الکل قدرت انفجار زیادی ندارد، اما اگر هوای گرم و بسته مثل خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر نگهداری اسپری های الکل در خودرو در فصل گرما

خطر نگهداری اسپری های الکل در خودرو در فصل گرما