مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-14بين الملل

مخالفت بلینکن با توقف مذاکرات با ایران


مذاکرات در وین در جریان است تا ببینیم که می توانیم پایبندی دوجانبه به برجام بازگردیم یا نه و این مذاکرات ادامه خواهند یافت.

- وزیر خارجه آمریکا بر تداوم مذاکرات وین درخصوص احیای توافق هسته ای با ایران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمز او اسراییل، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه گفت: من نمی توانم چیز خاصی در خصوص دخالت ایران [در شرایط غزه] بگویم.

بلینکن در صحبت های خود تصریح کرد که آن ها باید هرچه در توان دارند برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای انجام دهند.

بلینکن با اشاره به اینکه ایرانی که سلاح هسته ای دراختیار داشته باشد، می تواند بی محابانه تر به دیگر اقدامات بپردازد، در واکنش به درخواست جمهوری خواهان برای پایان دادن به مذاکرات وین بیان کرد: مذاکرات در وین در جریان است تا ببینیم که می توانیم پایبندی دوجانبه به برجام بازگردیم یا نه و این مذاکرات ادامه خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه نیوزویک، گروهی 43 نفری از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا به رهبری مارکو روبیو از جو بایدن رییس جمهور این کشور خواسته اند به دلیل آنچه حمایت مالی ایران از حماس در بحبوحه درگیری های ادامه دار با رژیم صهیونیستی خوانده شده است، مذاکرات با آن را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت بلینکن با توقف مذاکرات با ایران

مخالفت بلینکن با توقف مذاکرات با ایران