مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-13اقتصادي

آزادی 25 زندانی غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: مردم دارالعباده دو میلیارد و دویست میلیون تومان در رمضان 1442هجری قمری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی عصر دیروز، در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: نیکوکاران، خیرین و مردم نوعدوست استان یزد مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان را در ماه مبارک رمضان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا کردند.

وی در ادامه از آزادی 25 محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: بدهی این محکومین مالی مبلغ 18 میلیارد و 50 میلیون تومان بود که مبلغ 15 میلیارد و 179 میلیون تومان از  آن را توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و با پرداخت مبلغ دو میلیارد و 871 میلیون تومان زمینه آزادی این 25 محکوم مالی از زندانهای استان فراهم گردید که 2 نفر از این محکومین زن و مابقی مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از این تعداد زندانیان آزاد شده تعداد 14 محکوم مالی، شش محکوم نفقه،  چهار محکوم مهریه، یک محکوم دیه بودند که با مساعدت مردم دارالعباده از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 25 زندانی غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد

آزادی 25 زندانی غیرعمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در یزد