مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-05-13سياسي

قالیباف در صورت حضور رییسی برای وحدت جریان در انتخابات ثبت نام نمی کند


نماینده مجلس نزدیک به قالیباف گفت: همانطور که قبلا نیز تصریح کردم، آقای قالیباف در صورت حضور آیت الله رییسی برای وحدت جریان، ثبت نام نخواهند کرد.

- محسن پیرهادی نماینده مجلس نزدیک به محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: همانطور که اسفندماه نیز تصریح کردم، آقای قالیباف در صورت حضور آیت الله رییسی برای وحدت جریان، ثبت نام نخواهند کرد.

    وی ادامه داد: آقای قالیباف همیشه معتقد هستند که جریان انقلاب از چند دستگی لطمه فراوانی خورده است و باید درحالیکه اختلاف سلیقه ها را به رسمیت شناخت، اما در مسائل اصلی همگرایی حداکثری داشت.

پیرهادی تاکید کرد: شیوه ای که آقای قالیباف در مجلس هم در پیش گرفته اند نشان دهنده باور به این مساله است بگونه ای که سیاست ایشان دربرگرفتن همه طیف های مختلف در مجلس است و شما می بینید حتی آنهایی که با تمام توان در مقابل آقای قالیباف فعالیت کردند، تا کنون با صبوری از تعامل مثبت رییس مجلس برخوردار بودند.

این نماینده مجلس یادآور شد: آقای قالیباف همانطور که در سال 96 نشان داد، اعتقاد به موفقیت جریان انقلاب دارد،  از ابتدا تاکید داشتند که پیروزی بعنوان مقدمه کارآمدی اصل است و تا پیروزی نباشد نمی توان به کارآمدی فکر کرد و برای پیروزی نیز باید وحدت جریانی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف در صورت حضور رییسی برای وحدت جریان در انتخابات ثبت نام نمی کند

قالیباف در صورت حضور رییسی برای وحدت جریان در انتخابات ثبت نام نمی کند