مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-05-13پزشكي

اجرای برنامه بزرگ واکسیناسیون خودرویی در اهواز


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازگفت: در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیماری کرونا، برنامه واکسیناسیون خودرویی برای تزریق واکسن کرونا به همه سالمندان بالای 70 سال در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار میگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از اهواز، ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در روز 24 اردیبهشت 1400 در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ساعت 17:30 آغاز و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رعایت فاصله، نظم بیشتر و تزریق واکسن برای تعداد بیشتر افراد واجد شرایط از مزایای این طرح است که برای حفظ سلامت سالمندان بالای 70 سال در نظر گرفته شده است.

ابول نژادیان عنوان کرد: محل ورود خودرو ها از درب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واقع در خیابان اسفند منطقه گلستان خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی استقبال گسترده افراد بالای 70 سال برای مراجعه جهت تزریق واکسن، از سالمندان و خانواده های آن ها درخواست میشود تا زمان مراجعه را به ساعت های پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه بزرگ واکسیناسیون خودرویی در اهواز

اجرای برنامه بزرگ واکسیناسیون خودرویی در اهواز