مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-13سياسي

25 سال آینده نهایت عمر رژیم اشغالگر قدس است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مجاهدان اسلامی با ایمان راسخ در حال مبارزه اند و 25 سال آینده نهایت عمر رژیم اشغالگر قدس است.

- ، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم محکومیت توهین به قدس شریف و حادثه تروریستی افغانستان، اظهار کرد: امروز در سراسر جهان مسلمانان به ویژه در ایران مردم عزادار فرزندان مدافعان حرم افغانی هستند کسانی که در برابر رژیم صهیونیستی قد علم کردند و اگر نبود رشادت های مدافعان حرم ناموس شیعه در جهان در حال تهدید بود.

وی افزود: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند اما رویش های انقلاب جای حاج قاسم را پُر کرده و این امر نشان دهنده آن است که مکتب اسلام، انقلاب و امام خمینی (ره) مکتب شهادت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پیام روز قدس رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: بعد از پیام رهبر معظم انقلاب در روز قدس مجاهدان اسلامی در محور مقاومت فعالیت های خود را برای آزادی قدس شریف با روحیه مضاعف آغاز کردند.

احمدی بیان کرد: در تاریخ سابقه ندارد افرادی سرزمینی را غصب کنند و اجازه زندگی به ساکنان آن سرزمین را ندهند و از تمام جهان برای زندگی در آنجا انسان هایی را مجبور به مهاجرت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال آینده نهایت عمر رژیم اشغالگر قدس است

25 سال آینده نهایت عمر رژیم اشغالگر قدس است