مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-13فرهنگي

ارسال 115 اثر به جشنواره پوستر ولایت یادواره شهید سلیمانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 115 اثر به جشنواره پوستر ولایت رسیده است، گفت: از این تعداد 40 اثر از مجموعه خارج شده و 75 اثر باقی مانده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدربیع احمدخانی در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه طراحی پوستر ولایت اظهار کرد: بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم و ارزش های ایرانی و اسلامی زبان هنر است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و انرژی هنرمندان جوان افزود: باید از خلاقیت و ابتکار جوانان و هنرمندانمان در عرصه های مختلف به خصوص انتقال مفاهیم ارزشی استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم و نباید این ظرفیت عظیم هنری جوانان را نادیده گرفته شود و برای تقویت این عزیزان باید از وورک شاپ های تخصصی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال کنگره 3535 شهید در زنجان برگزار می ‎شود که این امر نیازمند همکاری همگانی است.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در شهریور یا مهرماه برگزار می شود، اضافه کرد: این کنگره در استان های مختلف برگزار شده است و زنجان نیز بنا به ارادتی که به شهدا دارد این برنامه را اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما مدیون جانفشانی شهدا هستیم و هرکس در حد بضاعت و توان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 115 اثر به جشنواره پوستر ولایت یادواره شهید سلیمانی

ارسال 115 اثر به جشنواره پوستر ولایت یادواره شهید سلیمانی