مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-13اجتماعي

هشدار: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها / کنار رودخانه ها تردد نکنید


سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای درباره احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها هشدار داد و توصیه کرد از تردد و توقف در حاشیه و نواحی نزدیک به رودخانه ها پرهیز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی از احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خبر داد.

بر اساس این هشدار، احتمال ناپایداری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وجود دارد که مخاطره آن رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب در رودخانه ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق کوهستانی و مستعد است.

منطقه اثر این سامانه در روز پنجشنبه ارتفاعات و دامنه در تهران، سمنان، قزوین، البرز، مرکزی و نیمه غربی اصفهان و در روز جمعه ارتفاعات و دامنه در البرز، تهران، سمنان، مرکزی است.

بنابراین توصیه می شود پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و امتناع از فعالیت های کوهنوردی به ویژه در ساعات بعداز ظهر مدنظر قرار گیرد.

صبح امروز (پنجشنبه) فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: امروز و فردا در دامنه های جنوبی البرز شامل استان های زنجان، قزوین، البزر، تهران و سمنان، برخی نقاط شرق خزر به ویژه در مازندران، ارتفاعات رشته کوه البرز، شمال شرق کشور، دامنه های زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها / کنار رودخانه ها تردد نکنید

هشدار: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها / کنار رودخانه ها تردد نکنید