مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-13سياسي

کشورهای اسلامی با حمایت از فلسطین زمینه نابودی رژیم صهیونیستی فراهم کنند


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای از مسئولان و گروه های سیاسی در داخل کشور و دولتمردان کشورهای اسلامی خواست با حمایت قاطع و محکم از مبارزان فلسطینی زمینه را برای فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت نابودی این رژیم فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای از مسئولان و گروه های سیاسی در داخل کشور و دولتمردان کشورهای اسلامی خواست با حمایت قاطع و محکم از مبارزان فلسطینی زمینه را برای فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت استحقاق حقوق ملت فلسطین و عقب نشینی و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی فراهم کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  جز با زبان قدرت با این جنایت کارها[رژیم صهیونیستی]نمیشود حرف زد؛ بایستی خودشان[فلسطینیان] را قوی کنند و بِایستند و مقابله کنند و طرف را مجبور کنند به اینکه از جنایت کوتاه بیاید و تسلیم حق و انصاف بشود.

   مقام معظم رهبری  در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، امت اسلامی با تجدید دو زخم کهنه در دو سوی جهان اسلام مواجه شد؛ کشتار دانش آموزان افغان و کشتار ملت مظلوم فلسطین هردو به یک اندازه دل مسلمین را به درد آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اسلامی با حمایت از فلسطین زمینه نابودی رژیم صهیونیستی فراهم کنند

کشورهای اسلامی با حمایت از فلسطین زمینه نابودی رژیم صهیونیستی فراهم کنند