مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-13دانش

فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه صنعتی ارومیه اجرایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی ارومیه با اشاره به اجرای فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه این دانشگاه، - فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه صنعتی ارومیه، با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی ارومیه با اشاره به اجرای فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه این دانشگاه، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان کشور با هدف ارتقای سطح خدمات ارائه شده به دانشجویان و در راستای اجرای فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه، اقدام به ارتقاء و بروزرسانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی در برخی دانشگاه های کشور نموده است.

عزیزی افزود: این تسهیلات حمایتی در سال گذشته تنها به 14 دانشگاه کشور تعلق گرفته است و دانشگاه صنعتی ارومیه با مشارکت صندوق رفاه موفق به تهیه تجهیزات بروز برای آشپزخانه صنعتی به ارزش 3.

5 میلیارد ریال شده است.

این تجهیزات در حال حاضر آماده نصب و راه اندازی در آشپزخانه صنعتی دانشگاه است و پیش بینی می شود از ابتدای مهرماه قابل بهره برداری باشد.

گفتنی است، فاز اول صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه صنعتی ارومیه، پیشتر در سال 1397 اجرایی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه صنعتی ارومیه اجرایی شد

فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه صنعتی ارومیه اجرایی شد