مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-13سياسي

هیئت امنای بازارتهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کردند


هیئت امنای بازار تهران با انتشار بیانیه ای از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیئت امنای بازار تهران با انتشار بیانیه ای از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: همان طور که در بیانات امام خامنه ای( ولی امر مسلمین) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رییس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر بر این کشور پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

هیئت امنای بازار تهران نوشته اند: بازاریان ولایتمدار و انقلابی که با حضور خود در عرصه های ولایی و جهادی ، چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی بدون هیچ وابستگی سیاسی ، مطیع اوامر امام ره و مقام معظم رهبری حضرت آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت امنای بازارتهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کردند

هیئت امنای بازارتهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کردند