مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-13سياسي

سامانه ارتباطی مردم با امور مالیاتی سمنان راه اندازی شد


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: سامانه 1526 برای تعامل هر چه بهتر مردم با امور مالیاتی استان سمنان و پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم با نظام مالیاتی از طریق سامانه ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به صورت مستقیم از طریق شماره تلفن 1526 به درخواست های مردمی پاسخ داد.

وی اظهار کرد: در این برنامه زمان بندی شده که از سوی روزنامه ها، فضای مجازی، سایت های خبری و پیامک اطلاع رسانی شد و به مدت یک ساعت به طول انجامید، از سوی مؤدیان مالیاتی موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه ارائه شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان هدف از این ارتباط را در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و حفظ کرامت مؤدیان مالیاتی و حقوق شهروندی و تأکید رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم وطنان عنوان کرد.

انوری ادامه داد: برای ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی، مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ارتباطی مردم با امور مالیاتی سمنان راه اندازی شد

سامانه ارتباطی مردم با امور مالیاتی سمنان راه اندازی شد