مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-13ورزشي

پیشکسوت پرسپولیس سرمربی گل ریحان البرز شد


محمود شافعی پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی و همچنین مربی اسبق تیم های شاهین بوشهر،گسترش تبریز، شهرداری فومن و پیکان به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی شد.

- ایسنا/البرز محمود شافعی پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی و همچنین مربی اسبق تیم های شاهین بوشهر،گسترش تبریز، شهرداری فومن و پیکان به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی شد.

عزت نوروزی مربی سابق سابق تراکتور و رایکا بابل به عنوان دستیار اول و بهادر عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی سابق رایکا بابل نیز به عنوان دستیار، شافعی را در تیم گل ریحان همراهی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال گل ریحان البرز از امروز قرار است تمرینات خود را با کادر فنی جدید در زمین شماره 2 انقلاب پیگیری کند.

در همین ارتباط محمود شافعی سرمربی البرزی ها در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه گل ریحان شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و ادامه فصل برای نماینده البرز از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد و تیم را از نظر تاکنیکی و روحی آماده ادامه فصل کنیم با توجه به شرایط جدول هنوز دیر نشده است و میتوان امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

شافعی به بازی آینده اشاره کرد و گفت: همه بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار است و دیگر جایی برای اشتباه نیست، بادران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت پرسپولیس سرمربی گل ریحان البرز شد

پیشکسوت پرسپولیس سرمربی گل ریحان البرز شد