مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-13ورزشي

هیچ تیمی به اندازه شهرداری همدان از داوری ها لطمه نخورده است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تا به امروز هیچ تیمی به اندازه شهرداری همدان از داوری های لیگ دسته دوم فوتبال کشور لطمه نخورده است.

- با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: محرومیت و مصدومیت ها در طول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم ما را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: در دیدار هفته گذشته برابر اسپاد تهران با بازی خشن بازیکنان این تیم ساسان جعفری کیا یکی از مدافعان جوان و خوب ما به شدت مصدوم شد و تا پایان فصل این بازیکن را از دست داده ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته گذشته برابر تیم فوتبال اسپاد تهران گفت: برای کسب 3 امتیاز و پیروزی به تهران رفتیم اما بازی ضد فوتبال و ناجوانمردانه اسپاد مانع پیروزی ما شد.

طلایی منش خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال اسپاد تنها به دنبال مصدوم کردن بازیکنان ما بودند و همین موضوع مانع پیروزی ما شد.

وی با بیان در هر دیدار تنها به دنبال 3 امتیاز و پیروزی هستیم، بیان کرد: برای ما فرقی نمی کند در همدان یا خارج از خانه برابر چه تیمی بازی می کنیم و تنها برای کسب 3 امتیاز و پیروزی با تمام قدرت وارد میدان می شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در نیم فصل دوم تیم ها بسیار جنگنده تر بازی می کنند و همین موضوع جمع کردن امتیازات را مشکل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تیمی به اندازه شهرداری همدان از داوری ها لطمه نخورده است

هیچ تیمی به اندازه شهرداری همدان از داوری ها لطمه نخورده است