مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-13اقتصادي

بی توجهی دولت به راه های تخریب شده لرستان در سیل 98 / فقط 8 درصد خسارات جبران شد!


در حالی که در جریان سیل سال 98 در لرستان بیش از هزار کیلومتر از راه های لرستان به همراه 900 پل آسیب دیدند و مجموعا 2800 میلیارد تومان خسارت به این حوزه خسارت وارد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیل سال 98 یکی از سهمگین ترین حوادث طبیعی در لرستان در طول چند قرن اخیر بود.

سیل خسارات زیادی را بخش های مختلف وارد کرد؛ از جمله راه های لرستان که آسیب بسیار زیادی دیدند و از مجموع 8 هزار کیلومتر راه  موجود در لرستان، در جریان سیل به هزار کیومتر آسیب جدی وارد شد.

  همچنین در جریان این حادثه طبیعی به بیش از 900 پل و ابنیه فنی در لرستان از بین 30 تا 100 درصد آسیب وارد شد.

در حالی که انتظار می رفت با گذشت دو سال از وقوع سیل، امروز شاهد بازسازی و رفع کامل خسارات باشیم اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت برای جبران خسارات سیل در لرستان به ویژه در حوزه راه، می بینیم که بسیاری از راه ها و پل هایی که آسیب دیده بودند کماکان بازسازی نشده اند.

عدم بازسازی کامل راه های لرستان در حالی است که این استان در حوزه زیرساختی مشکل داشته و بسیاری از کارشناسان معتقدند که از دیرباز عدم تکمیل زیرساخت ها در عدم توسعه استان نقش مهم و کلیدی داشته است و عدم بازسازی و تکمیل راه های لرستان برای این استان به شدت مضرر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دولت به راه های تخریب شده لرستان در سیل 98 / فقط 8 درصد خسارات جبران شد!

بی توجهی دولت به راه های تخریب شده لرستان در سیل 98 / فقط 8 درصد خسارات جبران شد!