مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-13سياسي

افتتاح چهار طرح زیرساختی و اقتصادی در چابهار


با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری چهار طرح زیرساختی و اقتصادی با اشتغالزایی 675 نفر در منطقه آزاد چابهار به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری چهار طرح زیرساختی و اقتصادی با اشتغالزایی 675 نفر در منطقه آزاد چابهار به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم افتتاح اظهارکرد: چابهار با این جغرافیای استراتژیک، در پی عنایات ویژه مقام معظم رهبری به توسعه سواحل مکران و اهتمام دولت دوازدهم و در سال های اخیر به جایگاه بین المللی اش نزدیک شده است.

عبدالرحیم کُردی بیان داشت: تصویب طرح توسعه منطقه آزاد با یک نقطه منفصل در مرز ریمدان به عنوان دروازه ورود به اقتصاد 219 میلیون نفری پاکستان و اتصال به پروژه بزرگ کریدور اقتصادی چین و پاکستان، نویدبخش تحولات عظیم اقتصادی برای این جغرافیای ارزشمند و اقتصاد ملی و منطقه ای است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار همنین عنوان کرد: با اتصال راه آهن چابهار به زاهدان که بخش عمده و مهم آن به پایان رسیده است ، در کنار توسعه بندر شهید بهشتی وقت آن رسیده است که چابهار را پایتخت دریایی ایران لقب دهید.

وی افزود: در منطقه آزاد چابهار بر پایه ماموریت های محوری پتروشیمی، فولاد، لجستیک و حمل ونقل، با برنامه ریزی و سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهار طرح زیرساختی و اقتصادی در چابهار

افتتاح چهار طرح زیرساختی و اقتصادی در چابهار