مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-13اقتصادي

4 مرکز اهدای خون تهران در عید فطر فعال است/ اهدای 3 هزار واحد خون در لیالی قدر


مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه مراکز جامع وصال، شهرری، تهرانپارس و ستاری در تعطیلات عید فطر پذیرای اهداکنندگان خون هستند، گفت: - محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به افزایش 11 درصدی اهدای خون در شب های قدر نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در لیالی قدر 2 هزار و 921 نفر در استان تهران خون اهدا کردند که از این تعداد 2 هزار و 801 نفر مرد و 120 نفر از آنان زن و 528 نفر اهداکننده بار اولی بودند.

وی گفت: سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا میزان اهدای خون به طور چشمگیری کاهش یافت اما امسال شاهد افزایش مراجعات جهت اهدای خون بودیم که با توجه نیاز همیشگی به آن بسیار امیدوارکننده است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در استان تهران همچنان نیازمند اهدای خون هستیم، گفت: از مردم شریف استان تهران درخواست داریم با توجه به این موضوع که نیاز به خون همیشگی است و عمر پلاکت فقط 3 روز است، با مراجعه مستمر در روزهای آینده اقدام به اهدای خون کنند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه بیماران نیازمند به خون چشم به راه اهداکنندگان هستند تصریح کرد: اغلب نیازمندان به خون با مشکلات انعقادی و سرطان درگیر هستند که در صورت کمبود این فراورده مجبور به تماس و اعلام فراخوان به اهداکنندگان مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مرکز اهدای خون تهران در عید فطر فعال است/ اهدای 3 هزار واحد خون در لیالی قدر

4 مرکز اهدای خون تهران در عید فطر فعال است/ اهدای 3 هزار واحد خون در لیالی قدر