مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-13سياسي

پایان ماه بندگی خدا با اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در گلستان


معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ماه مبارک رمضان با اجرای عملیات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با عنوان فصل بندگی و با حضور 15 کارگروه تخصصی در گلستان به پایان رسید.

- اظهار کرد: عید فطر، عید عبادت، بندگی و شستشوی دل از زنگار و معاصی است؛ در واقع این روز را باید عید یک ماه مراقبه، محاسبه، تعالی و مبارزه با نفس دانست.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه، با محوریت تحقق زنجیره تواصی به حق و نشر فضیلت ها عملیات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با عنوان فصل بندگی و با حضور 15 کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف در گلستان برگزار شد.

دیلمی افزود: این برنامه ها با استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دینی، انقلابی و مردمی با راهبری شبکه تبلیغی انجام و در قالب کار گروه های مختلف همچون تبلیغ نوین، رسانه، کودک و نوجوان، مساجد، هیئات، بانوان، محتوا و ارتباطات برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح محله همدل، ابراز کرد: این طرح با هدف ایجاد وحدت، همدلی، همبستگی اجتماعی، هم افزایی، امید آفرینی، خدمات رسانی و حل مسائل و مشکلات در قامت محلات و به صورت مردم پایه در حال اجرا است.

فعالیت 2400 داوطلب جهادی برای حل مشکلات محلات معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تاکنون علاوه بر اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماه بندگی خدا با اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در گلستان

پایان ماه بندگی خدا با اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در گلستان