مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-13اقتصادي

شرکت شهرک های کشاورزی ایران 103 میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت شهرک های کشاورزی ایران تاکنون 103 میلیارد تومان در زمینه اجرای طرح احداث هزار هکتار گلخانه در این استان هزینه کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت شهرک های کشاورزی ایران تاکنون 103 میلیارد تومان در زمینه اجرای طرح احداث هزار هکتار گلخانه در این استان هزینه کرده است.

مشیرالحق عابدی، در نشست ستاد گلخانه های استان افزود: این رقم نشان می دهد که شرکت شهرک های کشاورزی بیش از 72 درصد تعهد خود را عملیاتی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی بیان کرد: تعهد شرکت شهرک های کشاورزی کشور برای اجرای طرح هزار هکتار گلخانه در استان خراسان جنوبی 140 میلیارد تومان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: حجم تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان در سال 98 مبلغ 22 میلیارد تومان بود و رقم تسهیلات پرداختی دولت برای اجرای این طرح در سال 99 با رشد قابل توجهی به 148 میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این رشد اعتبارات و تسهیلات پرداختی، نشان دهنده افزایش قابل ملاحظه سطح زیرکشت گلخانه در استان است.

عابدی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: در راستای تسریع در روند اجرای امور، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت شهرک های کشاورزی ایران 103 میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرد

شرکت شهرک های کشاورزی ایران 103 میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرد