مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-13سياسي

روحانی: آزادید هر چه می خواهید به دولت بگویید


طی سال های اخیر تلاش های زیادی برای تحول در مناطق آزاد و جذب سرمایه در این مناطق انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام حسن روحانی امروز (پنج شنبه) در آیین بهره برداری از طرح های بزرگ مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر تلاش های زیادی برای تحول در مناطق آزاد و جذب سرمایه در این مناطق انجام شده است.

وی افزود: منطقه آزاد ارس جزو مناطق آزاد بسیار فعال است و امیدواریم که تا پایان دولت، افتتاح های دیگری هم در این منطقه داشته باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم همه مناطق آزاد کشورمان پررونق باشند، اظهار داشت: ما به تدریج به سمت تجارت آزاد با کشورهای اوراسیا می رویم و این مسئله، یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛ * توافق خوبی با عراق درباره احداث پروژه راه آهن شلمچه به بصره انجام شده، این تحول بسیار بزرگی خواهد بود و راه آهن ایران به عراق و سوریه و در واقع ایران به مدیترانه متصل خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

* رییس جمهوری افزود: اتصال ریلی شلمچه به بصره از طرح های مهمی است که دولت در ماه های آخر به طور مداوم از لحاظ سیاسی و عملیاتی آن را دنبال می کند و این طرح در سال های آینده به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: آزادید هر چه می خواهید به دولت بگویید

روحانی: آزادید هر چه می خواهید به دولت بگویید