مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-13اقتصادي

10 پروژه تدبیر و امید در قشم با ارتباط ویدیوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد


با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور 10 پروژه تدبیر و امید با اعتبار ارزی 21 میلیون دلار و ارزش ریالی چهار هزار و 10 میلیارد در جزیره افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز با حضور و دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور 10 پروژه تدبیر و امید با اعتبار ارزی 21 میلیون دلار و ارزش ریالی چهار هزار و 10 میلیارد در جزیره افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح این پروژه ها اظهار داشت: 2 طرح صنعتی در حوزه تولید عطر، اودکلن و بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در راستای ایجاد محصولات صادرات محور تحت برندهای جدید جهت حضور در بازارهای منطقه و کمک به ارزآوری کشور به بهره برداری رسید.

علی درویش پور افزود: این پروژه ها در مجموع با سرمایه گذاری 630 میلیارد ریالی انجام شده از سوی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: شرکت کارن زیما قشم تولیدکننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با ظرفیت سالانه 24 تُن عطر و اودکلن و بسته بندی 45 تُن شامپو و سایر محصولات از این نوع، با سرمایه گذاری 280 میلیارد ریال برای 15 نفر فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین شرکت عطر اطلس قشم تولیدکننده انواع عطر و اودکلن با ظرفیت تولید سالانه 45 تُن انواع عطر و اودکلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه تدبیر و امید در قشم با ارتباط ویدیوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد

10 پروژه تدبیر و امید در قشم با ارتباط ویدیوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد