مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-13ورزشي

خانه صنعت در پرتگاه سقوط/ بقا به دوشنبه سرنوشت ساز گره خورد


دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و نماسازان آبادان از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال کشور به میزبانی تیم کرمانشاه برگزار شد که این دیدار با نتیجه 7 بر 6 به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

- "خانه صنعت" در پرتگاه سقوط/ بقا به دوشنبه سرنوشت ساز گره خورد ایسنا/کرمانشاه دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و نماسازان آبادان از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال کشور به میزبانی تیم کرمانشاه برگزار شد که این دیدار با نتیجه 7 بر 6 به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

تیم خانه صنعت کرمانشاه اکنون یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ با کسب این باخت در پرتگاه سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفته و تنها راه رهایی از این خطر بدست آوردن سه امتیاز کامل برابر تیم عقاب نیروی هوایی تبریز است که این دیدار دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش برابر نماسازان آبادان، اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و در 10 ثانیه اول بازی هم یک گل به ثمر رساندیم، اما در ادامه تمرکز خود را روی بازی از دست دادیم و گل خوردیم.

وی افزود: در این دیدار فرصت سوزی زیادی کردیم، موقعیت های زیادی داشتیم که هدر رفتند و نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنعت در پرتگاه سقوط/ بقا به دوشنبه سرنوشت ساز گره خورد

خانه صنعت در پرتگاه سقوط/ بقا به دوشنبه سرنوشت ساز گره خورد