مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-13پزشكي

مرگ 2 مبتلا به کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان


تاکنون 44 مورد کرونای آفریقایی فقط در شهرستان های پارسیان، بندرعباس و بندرلنگه شناسایی شدند، اما با این وجود احتمال چرخش ویروس در دیگر مناطق استان نیز بسیار بالا است.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ دو مبتلا به کرونای هندی و آفریقایی در استان خبر داد و گفت: این دو نفر از اهالی شهرستان های پارسیان و میناب هستند.

دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فوت شدگان یک آقای 71 ساله و یک جوان 28 ساله هستند که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت بیماری، قربانی این ویروس منحوس شدند و شمار جان باختگان کرونا در هرمزگان به یک هزار و 195 نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 44 مورد کرونای آفریقایی فقط در شهرستان های پارسیان، بندرعباس و بندرلنگه شناسایی شدند، اما با این وجود احتمال چرخش ویروس در دیگر مناطق استان نیز بسیار بالا است.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی و با اشاره به کشندگی و سرایت پذیری بالای ویروس کرونای آفریقایی و هندی، گفت: کارشناسان بهداشت هرمزگان، چهار فرد مبتلا به کرونای هندی را نیز شناسایی کردند که آزمایش آنها جهت تایید به تهران ارسال شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: در 24 ساعت گذشته 97 مبتلای جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 مبتلا به کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان

مرگ 2 مبتلا به کرونای هندی و آفریقایی در هرمزگان