مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-12فرهنگي

600 کتاب و بسته غذایی بین خانواده های نیازمند اردکان توزیع شد


دبیر پویش خیریه خاک مهربان از توزیع 600 جلد کتاب ارزشمند و 65 بسته غذایی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند اردکانی در قالب اولین مرحله اجرایی پویش خاک مهربان خبر داد.

- اظهار داشت: این کتاب ها از آثار هوشنگ مرادی کرمانی و فرهاد حسن زاده است و با تخفیف 25 الی 40 درصدی خریداری شده است.

وی بیان داشت: این کتب، آثار شاخص و ارزشمندی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به شمار می روند که جایزه جهانی هم کسب کرده اند و در قالب این پویش فرهنگی به کودکان بی بضاعت اردکانی اهدا می شود.

مستوفی اضافه کرد: امروز به میمنت عید سعید فطر و در آستانه این جشن بزرگ، ده ها بسته ی غذایی بین خانواده های نیازمند شهرستان در بخش های اردکان، عقدا و مرکزی توزیع می شود تا دانش آموزان در خانواده های محروم بتوانند لدر سایه یک امنیت غذایی چند روزه، بهترین آثار ادبیات کودک و نوجوان ایران را مطالعه کنند.

دبیر پویش خاک مهربان گفت: ارزش هر کدام از بسته های غذایی 400 هزار تومان است و برای تهیه کتاب ها از محل کمک های خیری تاکنون مبلغ 8 میلیون تومان هزینه شده است.

مستوفی با قدردانی از کمک های اهدایی مردم شریف اردکان، خیرین، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردکان به این پویش گفت: نگاه مسئولان شهرستان به اقدامات و برنامه های فرهنگی به ویژه پویش های خیریه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کتاب و بسته غذایی بین خانواده های نیازمند اردکان توزیع شد

600 کتاب و بسته غذایی بین خانواده های نیازمند اردکان توزیع شد