مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-12اقتصادي

15 میلیون مترمکعب سیلاب در بندهای آبخیزداری مهار شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: حدود 15 میلیون مترمکعب روان آب در بندهای آبخیزداری مناطق شمال و شمال شرق استان در پی بارش های اخیر کنترل شد.

- ابوطالب امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آبگیری بندهای آبخیزداری در شهرستان های خوروبیابانک، آران و بیدگل و نایین از سیلاب های اخیر، اظهار داشت: سه پخش سیلاب در هفتومان، بند ساربانی و ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل در پی بارندگی های بهاره دو هفته گذشته آبگیری شد.

وی افزود: بندهای چوپانان یک و 2، جندق، چاه مَلک، مهرجان، حسین آباد، هفتومان، عروسان، بازیاب یک و 2 در دو شهرستان خور و بیابانک و نایین نیز آبگیری شده و برآورد ما از مجموع ذخیره تاکنون این بندها 13 تا 15 میلیون مترمکعب روان آبی است که کنترل و مهار شده است.

بندهای آبخیزداری کاشان آبگیری نشد معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه بندهای آبخیزداری شهرستان کاشان آبگیری نشده است، خاطرنشان کرد: بندهای شرق این شهرستان در روستاهای کویری هم مرز آران و بیدگل از جمله ابوزیدآباد، حسین آباد و قاسم آباد و همچنین بندهای خوروبیابانک 100 درصد آبگیری شدند و حتی سرریز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیون مترمکعب سیلاب در بندهای آبخیزداری مهار شد

15 میلیون مترمکعب سیلاب در بندهای آبخیزداری مهار شد