مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-12اقتصادي

آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه/ 1400 صندوق ثابت و سیار داریم


مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه گیلانیان مومن و خیر سال گذشته سه میلیارد تومان زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان هدیه کردند، گفت: امسال نیز بالغ بر 1400 صندوق ثابت و سیار جمع آوری زکات از سوی بهزیستی استان آماده شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه گیلانیان مومن و خیر سال گذشته سه میلیارد تومان زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان هدیه کردند، گفت: امسال نیز بالغ بر 1400 صندوق ثابت و سیار جمع آوری زکات از سوی بهزیستی استان آماده شده است.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی بهزیستی استان گیلان برای دریافت زکات فطریه روزه داران خبر داد و اظهار کرد: زکات فطریه با هماهنگی شورای زکات استان گیلان بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه گیلانیان مومن و خیر سال گذشته سه میلیارد تومان زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان هدیه کردند، گفت: امسال نیز بالغ بر 1400 صندوق ثابت و سیار جمع آوری زکات از سوی بهزیستی استان آماده شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع، اضافه کرد: به منظور به حداقل رساندن تجمع مردم پیرامون صندوق های دریافت زکات و عدم نقل و انتقال پول نقد، شیوه های بانکی و اینترنتی پرداخت زکات فطریه فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه/ 1400 صندوق ثابت و سیار داریم

آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه/ 1400 صندوق ثابت و سیار داریم