مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-12اجتماعي

راهنمای چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کرونا در حوزه های امتحانی


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، «راهنمای چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کرونا در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن فصل امتحانات و با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، راهنمای چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کروناویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات را جهت اجرا، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

 بر اساس این چک لیست، انجام ارزیابی از وضعیت آمادگی بهداشتی محل امتحان در روز قبل، اطلاع رسانی ویژه در خصوص الزامات بهداشتی برگزاری امتحانات با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی (شبکه شاد و .

،  آموزش های لازم برای مدیران، کارکنان، کارشناسان، والدین و نیروهای خدماتی در خصوص این پروتکل و سایر دستورالعمل های ابلاغ) با رعایت پروتکل های شرایط ویژه کرونا، نصب تابلوهای اطلاع رسانی مبنی بر اهمیت حفظ سلامت خود و دیگران بر اساس آموزه های بهداشتی و همچنین اعلام هشدار در ورودی های اصلی به منظور انصراف از ورود افراد علامت دار و مشکوک به کرونا ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کرونا در حوزه های امتحانی

راهنمای چک لیست مراقبت و کنترل بیماری کرونا در حوزه های امتحانی