مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-12اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در اهواز


همزمان با روز عید سعید فطر محدودیت تردد در محدوده مصلای مهدیه اهواز به منظور برگزاری مطلوب تر آیین نماز عید فطر اجرا خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان همزمان با روز عید سعید فطر محدودیت تردد در محدوده مصلای مهدیه اهواز به منظور برگزاری مطلوب تر آیین نماز عید فطر اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در جهت تسهیل در تردد شرکت کنندگان در نماز پرفیض عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی در شهرستان اهواز اعمال می شود.

در همین رابطه در فاصله برگزاری نماز عید سعید فطر تا پایان برنامه ها، محدودیت ترافیکی به شرح ذیل است: 1- از تقاطع کیکاوس بلوار بهبهانی مسیر جنوب به شمال 2- از سه راهی سلمان فارسی تا تقاطه کیکاوس مسیر جنوب به شمال 3- فرعی خیابان های کمپانی (پیروزی) به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی 4- فرعی های خیابان حق بین به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع آبادان تا سه راهی سلمان فارسی 5- خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت مصلی مسیرهای جایگزین 1- خیابان کیکاوس شمال به جنوب وجنوب به شمال 2- خیابان شریعتی یا 30 متری شمال به جنوب و جنوب به شمال 3- خیابان حق بین شمال به جنوب و جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در اهواز

اعلام محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در اهواز