مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-12سياسي

لزوم تعامل بیشتر ناجا و دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی


دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برقراری امنیت شد.

- دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برقراری امنیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی القاصی مهر در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ، راهکارهای مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی و آخرین وضعیت دستگیری متهمان و محکومان متواری را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت در شرایط حساس فعلی، از اقدامات نیروی انتظامی تهران بزرگ در اجرای طرح های مختلف برای حفظ نظم و آرامش و برخورد با شرارت و ناامنی تقدیر و تشکر کرد و خواستار هم افزایی بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این حوزه شد.

دادستان تهران در بخش دیگری از سخنان خود برقراری ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران را گام بزرگی در زمینه تسریع در فرایند دادرسی عنوان و اعلام کرد: ظرف چند روز آینده ارتباط الکترونیک نواحی 32 گانه دادسرا با پلیس های تخصصی تهران هم برقرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل بیشتر ناجا و دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی

لزوم تعامل بیشتر ناجا و دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی