مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-12سياسي

76 درصد زکات در امور نیازمندان هزینه می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در یک سال گذشته در استان در زمینه جمع آوری زکات واجب، مستحبی و فطره تحقق 160 درصدی را شاهد بودیم که 76 درصد آن در امور نیازمندان و 24 درصد آن در پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اگر به دنبال این هستیم که زکات در جامعه به عنوان یک گفتمان غالب نهادینه شود باید از نگاه تک بعدی و صرفاً درآمدی پرهیز کنیم، چراکه معتقدیم آثار و فواید پایین دستی زکات کمک به نیازمندان و پروژه های عمرانی است و فواید و آثار بالادستی زکات برکت در جامعه و کارآمد کردن مال و تبدیل مال به رزق است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته به همت کارگزاران این نهاد و همکاری خوب مجموعه اعضای شورای زکات استان و رویکرد جهادی و انقلابی ائمه جمعه فرهنگ‍ سازی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در یک سال گذشته در استان زنجان در زمینه جمع آوری زکات واجب، مستحبی و فطره تحقق 160 درصدی را شاهد بودیم که 76 درصد آن در امور نیازمندان و 24 درصد آن در پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

صفری به پایبندی مردم استان به ویژه مودیان، کشاورزان و آحاد مردم استان به پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه بزرگوار جمعه در بخش ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد زکات در امور نیازمندان هزینه می شود

76 درصد زکات در امور نیازمندان هزینه می شود