مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-12پزشكي

پایان سکوت زندگی 1200 کودک


سالانه بیش از 1200 کودک ناشنوا در کشور با حمایت هیأت امنای صرفه جویی ارزی، شنوایی خود را به دست می آورند و موفق به شنیدن صدا و شکستن مرز سکوت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در معالجه بیماران، سالانه حدود 3 تا 4 هزار کودک مبتلا به ناشنوایی مطلق یا کم شنوایی در کشور متولد می شوند و علاوه بر این کودکان، خانواده آنها نیز گرفتار مشکلات ناشی از این بیماری در فرزندانشان هستند.

  براساس اعلام هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، درمان به موقع ناشنوایی در کودکان در کمک به آنها بسیار حائز اهمیت است چرا که هرگونه تاخیر در درمان این بیماری می تواند سبب مشکلات گفتاردرمانی، زبان آموزی و حتی انزواطلبی و افسردگی آنها شود و ناهنجاری های متعدد اجتماعی و روانی را برای آنها به همراه داشته باشد؛ بر همین اصل هیات امنای صرفه جویی ارزی سالانه برنامه ریزی های لازم را جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز برای کمک به این افراد انجام می دهد و به طور متوسط سالانه بیش از 1200 کودک با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی شنوایی خود را به دست می آورند.

  استقبال کاربران فضای مجازی از کلیپ نازگل    نازگل یکی از این کودکان است که از حمایت های هیات امنای صرفه جویی ارزی بهره مند شده و با کاشت پروتز حلزون، شنوایی خود را به دست آورده است، این کودک 18 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سکوت زندگی 1200 کودک

پایان سکوت زندگی 1200 کودک