مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-12سياسي

کینه توزان صلاحیت مسئول شدن در نظام اسلامی را ندارند


افرادی که مانع خیر هستند و همه خوبی ها را برای خود و خانواده خود می خواهند و کسانی که قلب کینه توز دارند و همواره به دنبال انتقام از مخالفان خود هستند و به آیات الهی اعتنایی ندارند صلاحیت کارگزار نظام اسلامی بودن را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در بیان نکات تفسیری جزء 29 قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت، پیرامون شاخصه های دولت اسلامی با توجه به آیات 10 تا 15 سوره قلم به برخی از شرایط کارگزار در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: خدای متعال در این آیات مسلمانان را از پیروی برخی اشخاص باز داشته و معلوم می شود که این افراد نباید در مناصب نظام اسلامی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خداوند تبعیت از افرادی که زیاد سوگند می خورند را نهی کرده است، گفت: افرادی که زیاد به خداوند سوگند می خورند معلوم می شود که به خداوند اعتقادی ندارند و کسی که به خداوند اعتقاد ندارد نباید در نظام اسلامی منصبی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند تبعیت از کسی که مردم را تحقیر می کند را نیز نهی کرده است، افزود: این روحیه برخاسته از تکبر و خود برتر بینی است و کسانی که خود را از مردم برتر می بینند صلاحیت تصدی پست های نظام اسلامی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه توزان صلاحیت مسئول شدن در نظام اسلامی را ندارند

کینه توزان صلاحیت مسئول شدن در نظام اسلامی را ندارند