مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-12اقتصادي

سامانه پیام صوتی امداد راه اندازی شد/فعالیت 189 خانه هلال در استان اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: همزمان با هفته هلال احمر و با حضور استاندار اردبیل، سامانه پیام صوتی امداد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله ضربی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های جمعیت هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: با حضور استاندار اردبیل آیین رونمایی از بیمارستان صحرایی سریع استقرار را در اردبیل با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومان شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات این بیمارستان صحرایی نیازمند تأمین اعتبارات بیشتر هستیم که امیدواریم با مساعدت مالی استان زمینه تجهیز کامل این بیمارستان در سال های آینده فراهم آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظرفیت تخت این بیمارستان صحرایی را 25 تخت اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با استقرار این بیمارستان صحرایی در سریع ترین زمان در مواقع بحرانی به کمک حادثه دیدگان می شتابد.

ضربی افزود: در گرامیداشت هفته هلال احمر 38 برنامه تدارک دیده بودیم که عمده آنها تاکنون اجرا شده و تا پایان هفته نیز جمعیت هلال احمر برنامه های دیگری را نیز اجرا خواهد کرد.

وی راه اندازی 14 خانه هلال در مناطق روستایی، دهستان ها و همچنین راه اندازی سامانه پیام صوتی امدادی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: خانه های هلال در استان اردبیل با افتتاح های امروز به بیش از 189


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پیام صوتی امداد راه اندازی شد/فعالیت 189 خانه هلال در استان اردبیل

سامانه پیام صوتی امداد راه اندازی شد/فعالیت 189 خانه هلال در استان اردبیل