مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-12سياسي

ایجاد بیش از 2500 فرصت شغلی در خوزستان/توجه بسیج به مناطق محروم


جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به ایجاد بیش از دو هزار فرصت شغلی در این استان، گفت: بسیج سازندگی به مناطق محروم توجه زیادی کرده و در مسیر محرومیت زدایی حرکت می کند.

- اهواز- جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به ایجاد بیش از دو هزار فرصت شغلی در این استان، گفت: بسیج سازندگی به مناطق محروم توجه زیادی کرده و در مسیر محرومیت زدایی حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاردیبهشت ماه سال 1379 دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر فرمودند.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: هویت بخشیدن به جوانان، برنامه ریزی برای کمک به توسعه اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی کشور با استفاده از مشارکت نیروهای مقاومت بسیج و جهاد کشاورزی نیز از جمله اهداف تبیین شده برای جهاد سازندگی است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مأموریت نیروهای بسیج سازندگی در مناطق صعب العبور است، افزود: این نیروها در نقاطی که پیمانکاران یا بخش دولتی کمتر امکان اجرای پروژه را دارد، حضور پیدا کرده و در حوزه آب رسانی، ساخت جاده، مسکن و حتی مدارس عشایری فعالیت می کنند.

جانشین سپاه حضرت ولی (عصر) عج خوزستان با اشاره به اینکه انجام موردی چند کار جهادی برای برخی از مناطق به شدت محروم میسر نیست، تصریح کرد: در این صورت گروه های جهادی نسبت به تشکیل قرارگاه اقدام کرده و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 2500 فرصت شغلی در خوزستان/توجه بسیج به مناطق محروم

ایجاد بیش از 2500 فرصت شغلی در خوزستان/توجه بسیج به مناطق محروم