مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-12سياسي

بازدید دریادار تنگسیری از طرح های عمرانی زاچ و داربست/ افتتاح جاده 17 کیلومتری


فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در روستا های زاچ و داربست از مناطق دورافتاده و محروم شهرستان بشاگرد، ضمن بازدید از طرح های عمرانی و دیدار با مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری صبح امروز با حضور دوباره در روستا های دورافتاده زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان، ضمن بازدید میدانی از طرح های عمرانی در دست ساخت توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه، بسته های معیشتی کمک های مؤمنانه را تقدیم مردم این روستا ها کرد.

در این سفر سردار تنگسیری ضمن حضور در روستا ها و دیدار با مردم این منطقه در جمع آنان اظهار کرد: افتخار می کنم امروز بعنوان سرباز ولایت در جمع شما مردم ولایت مدار و دوست داشتنی حضور یافتم و از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره های معنوی کسب کنم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری توصیف و تصریح کرد: تلاش کردیم تا این شهرک مسکونی جدید الاحداث که مزین بنام شهید والامقام، سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده و به بهره برداری برسد و مقداری از مشکلات و سختی های مردم کاسته شود.

دریادار تنگسیری در ادامه تصریح کرد: در بازدید از این طرح مسکونی و طرح های عمرانی دیگر روند رو به رشد مشاهده شد و ان شاءالله با تلاش شبانه روزی جهادگران مخلص مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دریادار تنگسیری از طرح های عمرانی زاچ و داربست/ افتتاح جاده 17 کیلومتری

بازدید دریادار تنگسیری از طرح های عمرانی زاچ و داربست/ افتتاح جاده 17 کیلومتری