مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-12ورزشي

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به کاشان در ایام عید فطر


فرماندار ویزه کاشان از کنترل مبادی ورودی و خروجی کاشان و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی در ایام عید فطر تا آخرین ساعات شنبه 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهرگونه سفر بین شهری و استانی در سراسر ایران تا 25 اردیبهشت ممنوع است و بر این اساس ورود خودروهای غیربومی به کاشان در این مدت ممنوع است.

وی با بیان این مبادی ورودی و خروجی کاشان در این مدت کنترل می شود، ابراز داشت: سه تیم ایست و بازرسی در سه مدخل اصلی ورودی به کاشان مستقر شده اند تا از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری کنند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کاشان از شمال استان اصفهان دروازه ورودی به استان است، تصریح کرد: کاشان از ورود خودروها از شمال به داخل استان اصفهان جلوگیری می کند و امیدواریم فرمانداری های شاهین شهر و نطنز با کنترل خروجی های خود اجازه ورود خودروها به کاشان را ندهند.

ورود خودروهای غیربومی به قمصر و نیاسر ممنوع است مرتضایی یکی از مهمترین موضوعات موجود را در مورد ایام گلاب گیری در سطح منطقه کاشان دانست و خاطرنشان کرد: تا 25 اردیبهشت اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی را به دو شهر نیاسر و برزک نمی دهیم و راه های ورودی به این دو شهر نیز کنترل می شود.

وی با اشاره به وجود اتباع در کاشان افزود: با توجه به اینکه در ایام گلابگیری تعداد کارگران اتباع نیز افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به کاشان در ایام عید فطر

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به کاشان در ایام عید فطر