مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-12سياسي

سروری: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از سلسله نشست های کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با حضور: مهدی چمران(رییس اسبق شورای شهر تهران)، - پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار و قادر است نکات و نظرات تخصصی خود را به دولت آینده که به یاری خدا دولتی انقلابی خواهد بود، منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دومین نشست از سلسله نشست های کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با حضور: مهدی چمران(رییس اسبق شورای شهر تهران)، پرویز سروری(دبیر شورای ائتلاف)، اقبال شاکری(نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی) و مریم صفاران(مسئول کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) برگزار شد.

در آغاز این نشست، اقبال شاکری با اشاره به نقش مهم و کلیدی کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: تصورم این است که کانون حقوقدانان یکی از کانون های فعال و موثر شورای ائتلاف خواهد بود.

خوشبختانه مسئول محترم و دیگر اعضای کانون از فرهیختگی و قانون شناسی لازم برخوردارند و قادر خواهند بود بستر مناسبی را برای حمایت از دولت انقلابی آینده فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است

سروری: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است