مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-12سياسي

پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، سیاسی و بین المللی


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای خواستار محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، - کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای خواستار شد پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، سیاسی و بین المللی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای خواستار محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، سیاسی و بین المللی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.

(سوره محمّد آیه 7) جنایات وحشیانه و ظالمانه صهیونیست ها در مسجدالاقصی، قدس شریف و دیگر مناطق فلسطین بار دیگر چهره کریه استکبار و صهیونیسم بین الملل را به نمایش گذاشت.

رژیم منحوس صهیونیستی با پشتیبانی شرکایش از جمله آمریکای جنایتکار دست به شهادت غیرنظامیان و فلسطینیان بی گناه می زند که این اقدام خلاف قوانین و قواعد بین المللی است و نشان دهنده ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، سیاسی و بین المللی

پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین با امکانات مالی، سیاسی و بین المللی