مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-12سياسي

آمریکا مسئول حادثه کابل است/ وحدت ملت افغانستان رویای شیطان بزرگ را باطل می کند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی آمریکا را مسئول عملیات تروریستی اخیر در کابل دانست و نوشت: وحدت ملت افغانستان رویای شوم شیطان بزرگ را باطل می کند.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، با محکوم کردن جنایت شنبه سیاه کابل، شهادت ده ها دانش آموز بی گناه در این عملیات تروریستی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت وحشیانه مزدوران رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 250 دانش آموز و کودک معصوم و بی گناه در مدرسه سیدالشهدای کابل در ماه مبارک رمضان شد، نشان داد حاکمان منفور و پلید این کشور برای تأمین اهداف و مقاصد شیطانی خود، ارتکاب هر جنایتی علیه بشریت به ویژه مسلمانان را برای خود مباح و روا می دانند.

این جنایت هولناک در واقع پرده ای از سلسله اقدامات پنهان و آشکار آمریکایی ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست سیاست های خود در 20 سال حضور ننگین در افغانستان و نیز ناکامی در عرصه جنگ های نیابتی و تکفیری منطقه است که با سازماندهی و گسیل بقایای داعش و گروه های تکفیری و تروریستی از سوریه و عراق به این کشور مسلمان و رنج دیده و زمینه سازی برای توقف برنامه خروج نظامیان و الزام آور کردن ادعای ادامه حضور خود برای پیشگیری از جنگ و خشونت در افغانستان صورت پذیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مسئول حادثه کابل است/ وحدت ملت افغانستان رویای شیطان بزرگ را باطل می کند

آمریکا مسئول حادثه کابل است/ وحدت ملت افغانستان رویای شیطان بزرگ را باطل می کند