مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-12سياسي

تدارک امکانات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها و پشتیبانی امور برای برگزاری انتخاباتی پرشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در هفتمین جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تبریک عید سعید فطر و با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر و سالم تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و افزایش شعبه ها و صندوق های رای گیری در شرایط شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید کنندگان استان کلیه ادوات پروتکل های بهداشتی انتخابات از تولید کنندگان داخلی تهیه می شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه همه برنامه های انتخاباتی در هرمزگان  طبق زمان بندی در حال اجراست و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه های متولی برگزاری این حماسه ملی حاکم است، اظهار داشت: سعی خواهیم کرد با مدیریت مالی و برنامه ریزی و رعایت صرفه جویی، کارها و امور را به درستی به پیش ببریم.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند انتخابات های پیشین تصریح کرد: استفاده از این تجربیات می تواند فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک امکانات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای

تدارک امکانات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای